Ostutingimused

Ostutingimused kehtivad e-poe klientide (edaspidi Klient) ja OÜ Steming (edaspidi Müüja) vahel kaupade ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

Ostutingimusi täiendatakse vajadusel (vaidluste ja puuduva informatsiooni puhul) Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega.

Tellimuse vormistamisel kinnitab klient, et ta on tutvunud ja on nõus ostutingimustega.

Klient peab kontrollima ning olema veendunud, et arve aadress ja tarneaadressi andmed on õiged.

Müügileping loetakse sõlmituks juhul, kui klient on nõustunud kasutustingimustega ning kinnitanud tellimuse.

Kaup pannakse Müüja poolt teele hiljemalt viie tööpäeva jooksul pärast tellimuses toodud makse laekumist. Valides makseviisiks "maksan kättesaamisel", pannakse kaup teele hiljemalt 5 tööpäeva jooksul pärast tellimuse kinnitamist.

Tellimused toimetatakse kliendi poolt määratud aadressile AS Eesti Posti teenuseid kasutades. 

Müüja ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltel.

Ostuarve lisatakse paberkandjal kaubale.

Maksmine

  • Pangaülekandega- tellimuse kinnitamise järel kuvatakse teile makse sooritamiseks vajalikud andmed. Pangaülekande andmed saadetakse ka tellimuses toodud e-maili aadressile.

  • Maksmine kättesaamisel:
    • Omniva automaati tellides toimub tasumine kaardimaksega
    • Valides transpordiviisiks standardpaki/kulleri toimub tasumine sularahas või kaardimaksega
    • Kaubale ise järgi tulles toimub tasumine sularahas



Küsimused ja ettepanekud on oodatud e-posti aadressile info@sinulemmik.ee




Garantii ja pretensiooni esitamise õigus

 

Tulenevalt võlaõigusseadusest laieneb kõikidele kaupadele 2 aastane pretensiooni esitamise õigus.

Toodetele laieneb tootjapoolne 2 aastane garantii, mis hakkab kehtima kauba väljasaatmise hetkest.

Müüja ei vastuta Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest,  defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel, toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Puuduse ilmnemisel tuleb saata avaldus Müüja e-posti aadressile, kus tuleb kirjeldada avastatud puudust ja lisada võimalusel pildimaterjal ja ostuarve koopia. Avalduses ära märkida oma nimi, kontaktandmed ja kuupäev. Soovi korral võib puuduse ilmnemisel ühendust võtta ka telefoni teel.

Peale avalduse laekumist võtab Müüja ostjaga ühendust 7 päeva jooksul.




Taganemisõigus



VÕS § 56 lg 1 järgi võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemiseks tuleb kaup meile tagasi saata, tagastamise kulud kannab ostja. Kauba saatmiskulu (müüjalt tarbijale) tagastamisele ei kuulu. 

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Tootepakend tuleb avada ettevaatlikult seda kahjustamata.

Kauba rikkumise korral on Müüjal õigus tagastatud tootest keelduda.

Kui tagastatav toode on viga saanud ja põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu, jätab Müüja endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast.

Kauba eest tasutud summa tagastatakse kliendi arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul hetkest, kui müüja on tagastatava kauba kätte saanud. Raha tagastamine toimub peale kauba meiepoolset ülekontrollimist.

 

Toote tagastamiseks palume enne postitamist saata teavitus aadressile info@sinulemmik.ee ja märkida järgnev:

 -          Tellija nimi

-           Tellimuse number

-           Tagastatav toode

-           Taganemise põhjus

-           Arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda

 

Tagastatav kaup peab jõudma Müüjani 30 päeva jooksul arvates tagastuse teavituse saamisest.